Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacja

1. Sklep zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towary bez wad.

 2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady
 w sprzedanym towarze stosownie do postanowień Kodeksu cywilnego, w tym w szczególności stosownie do zapisów art. 556 oraz 556 (1) - 556 (3) Kodeksu cywilnego.

 3. Klient powinien zgłosić reklamacje na maila [email protected] wraz ze zdjęciem zaistniałej wady. Po skontaktowaniu się sklepu klient zobowiązany jest wysłać produkt na adres:
 Księgarnia Art.P
ul. Warszawska 9
26-900 Kozienice
lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bezpośrednio do siedziby producenta,
co w niektórych przypadkach może skrócić czas postępowania reklamacyjnego. 

4. W ramach podstępowania reklamacyjnego Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej złożenia oraz poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Żądanie
 w zakresie obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy może nie zostać uwzględnione, jeżeli Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę.

 6. Do odsyłanego w ramach gwarancji / rękojmi towaru należy dołączyć formularz reklamacji oraz dokument potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, dowód wpłaty). 

7. Sprzedawca nie jest producentem oferowanych towarów. Część oferowanych towarów posiada jednak gwarancje producenta. W takim wypadku informacja o okresie gwarancji podana jest na stronie produktu. W zależności od warunków gwarancji są one rozpatrywane za pośrednictwem Sprzedawcy lub w autoryzowanym serwisie producenta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi.

8. Przed odesłaniem reklamowanego towaru do sklepu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt:

[email protected]

+ 48 531-663-640

Witryna stworzona na platformie